A rendelés leadáshoz nem szükséges regisztrálnia a honlapon.
A rendelést követően két e-mail fog érkezni az Ön címére. Egyet automatikusan, pár percen belül megkap a megrendelés visszaigazolásáról. Majd a szállítást megelőző napon kap még egy e-mailt a Magyar Postától.
Kérjük, hogy ebben az esetben mielőbb legyen kedves jelezni a problémát ügyfélszolgálatunk felé, e-mailben (ugyfelszolgalat@timberland.hu) vagy telefonon (06 70 935 0000).
Minden termékünk mellett található mérettáblázat, a „Mérettáblázat” fülön tud tájékozódni a gyártó által közölt méretekről.
A webshop adatbázisa minden magyarországi üzletben/raktárban készleten lévő terméket listáz, így, ha ott nem találja meg a kívánt terméket, úgy az sajnos üzleteink polcain sem lesz meg.
Lehetősége van bankkártyás fizetésre (Visa, Visa Electron, Masercard, Maestro), illetve PayPal rendszeren keresztül történő online fizetésre.
A csomagot kizárólag magyarországi szállítási címre visszük ki.
Egyrészről választhatja a házhozszállítást, munkanapokon 09:00 és 17:00 között kísérli meg az MPL futárszolgálat a kézbesítést, kényelmes átvételt biztosítva Önnek. A futárszolgálat 2 alkalommal viszi ki a csomagot, amennyiben nem tudja átvenni rendelését, úgy az Önhöz legközelebbi postára kerül a csomag, ahol 5 munkanapon át átvehető lesz.
A szállítási idő 2-5 munkanap.
Sajnálatosan erre jelenleg nincs lehetőség.
• Központi címünk: (2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4.)
• Legyen kedves a termék dobozát ne használja csomagolóanyagként
• Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni
Amennyiben nincs megelégedve a kiküldött termék minőségével, kérjük fényképezze le a terméket és küldje el a fotókat az webshop@timberland.hu e-mail címre, hogy meg bizonyosodhassunk a hibás kiküldésről, az átvételtől számított 2 hónapon belül. Amennyiben bebizonyosodik, hogy hibás terméket kapott, küldünk Önnek egy inverz címkét, mellyel díjmentesen vissza tudja küldeni a terméket. A visszaérkezés után tudjuk intézni a csere folyamatát.
Amennyiben esetleges minőségi kifogással kívánna élni a panasz bejelentéséhez a számlát vagy a nyugtát és a vásárlási panasz bejelentésére szolgáló kitöltött űrlapot legyen szíves postai úton eljuttatni a 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4-es címre.
A csomagon legyen szíves tüntesse fel, hogy reklamáció.
Amennyiben Önnek könnyebbséget okoz, a fenti dokumentumokkal együtt leadhatja a terméket üzletünkben is.
Amennyiben szeretne elállni a vásárlástól, legyen szíves a terméket az elállási nyomtatvánnyal és az eredti számlával együtt küldje vissza az átvételtől számított 365 napon belül, a 2142 Nagytarcsa Nyár utca 4. címre, a Shoebox Kft. részére. A csomag beérkezését követően, visszafordítjuk vagy visszautaljuk Önnek a vételárat. Személyes termékleadásra nincsen lehetőség központunkban.
Üzletünkben a terméket cserélni tudja, illetve levásárolhatja annak árát.
Bővebb információ:
ÁSZF - Vásárlástól való elállás
Amennyiben a rendelésében szereplő árucikk mérete nem megfelelő, azt a vásárlástól való elállással és egy új rendelés leadásával tudja a megfelelőre cserélni. Üzletünkben a terméket tudja cserélni, illetve levásárolhatja annak árát, azonos vagy magasabb értékben.
A csomag beérkezése után haladéktalanul gondoskodunk a vételár visszafordításáról vagy visszautalásáról.
Haladéktalanul gondoskodunk a kifizetett vételár visszafordításáról.