01. - Általános információk
02. - Regisztráció
03. - Vásárlás
04. - Fizetés
05. - Kiszállítás
06. - A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
07. - A vásárlástól való elállás joga
08. - Szavatosság
09. - A Webáruház biztonságos használata
10. - Személyes adatok védelme
11. - Törvényi szabályozás és panaszkezelés
12. - A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei
1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Shoebox Kft. (a továbbiakban SB) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.
1.2. A SB webáruházában / www.timberland.hu / (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a SB.
1.3. A SB adatai: § Székhely: 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4. § Adóigazgatási szám: 12318847-2-44 § Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága § Cégjegyzékszám: 01-09-665913 § Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791 § Képviselő neve: Szuromi Suzana § Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-64278/2013. § Telefonszám: +36 70 935 00 00 § E-mail: ugyfelszolgalat@officeshoes.hu
1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
1.5 Bár a SB gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. Ebben az esetben a fogyasztó a szerződéstől jogosult elállni vagy azt felmondani, melyre a 7. pontban írt határidők, és feltételek irányadóak. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a SB nem tud felelősséget vállalni. A SB fenntartja magának a jogot, hogy minőségi vagy egyéb problémából adódóan egyes termékek forgalmazását megszűntesse. A webáruház számára tárhelyet biztosító szolgáltató: BOROS IT Solutions § Székhely: Hollandia, 1083HN Amsterdam, Barbara Strozzilaan 251 § E-mail cím: info@boros.nl. A webáruház üzemeltetését, fejlesztését biztosító szolgáltató: NewChanik d.o.o., Székhely: Szerbia, Szabadka, Beogradski put 73., Email: info@fixit.rs, Kapcsolattartó: Damir Smith
2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, nem szükséges regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén kell csak megadni.
3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a SB nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a SB szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgáltunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: ugyfelszolgalat@timberland.hu
3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik.
3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik, amennyiben nem éri el a végösszeg a 9 990 Ft-os értékhatárt, ill. amennyiben a rendelés nem teljesíti "5. Kiszállítás" résznél olvasható aktuális feltételeket.
3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a SB haladéktalanul visszaigazoló e-mailt küld. Bizonyos esetben előfordulhat, hogy a termék állapota nem megfelelő, így fent tartjuk a jogot, hogy készlethiány esetén a SB a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a SB a Vevőt értesíti.
3.7 A SB minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket és – amennyiben van – a garancia időtartamát), a SB és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.
3.8 A webáruházban fennálló technikai problémák miatt (méret, készlet vagy ár tekintetében) felelősséget nem vállalunk.
3.9 A szerződés nyelve a magyar.
3.10 Az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosító eszközök a webshop szoftverének részét képezik
3.11 Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél (SB) számára hozzáférhetővé válik.
4.1 A SB Webáruházában a vásárlás bankkártyás fizetéssel
4.1.1 Fizetés bankkártyával (Visa, Visa electron, Masercard, Maestro) A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Global Payments weblapjára irányítjuk, ahol a GP Webpay által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a GP Webpay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A GP Webpay a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard és a Diners Club típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
4.1.2 A biztonságos bankkártyás fizetés
Global Payments Europe s.r.o. Hungary A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az Global Payments Europe s.r.o. Hungary és az Elfogadóhely. Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az Global Payments Europe s.r.o. Hungary hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://3dsecure.gpwebpay.com/pgw/order.do?
4.1.3 A bankkártyás fizetés folyamata
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az GP Webpay emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
5.1 A webáruházban megrendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja, melynek költségei a fizetés módjától függően az alábbiak szerint alakulnak:
5.2 A kiszállítás díja 990 Ft minden olyan megrendelés esetén, ha a megrendelés értéke nem éri el a 9 990 Ft-os értékhatárt. Ha eléri vagy meghaladja a 9 990Ft-os összeget, a kiszállítás díjmentes.
5.3 A SB külföldre történő szállítást a magyar nyelvű webáruházán keresztül nem tud biztosítani.
5.4 Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a SB ebben az esetben is csak egyszer számítja fel. A kiszállítás várható időtartama 2-5 munkanap, akciós időszakban ez esetlegesen 1-3 munkanappal kitolódhat.
6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje, Bolti foglalás
6.1 Amennyiben házhoz szállítás opciót választott megrendelése során a termék(ek) kiszállítása hétköznapokon 9:00 és 17:00 óra között történik. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni illetve garantálni, hogy a kézbesítő cég figyelembe veszi azokat.
6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, a csomagot a címhez legközelebbi postára szállítják, amely a következő 5 munkanapon belül ott lesz átvehető.
6.3 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a hiba észlelését követő 2 hónapon belül jogosult jelezni a SB ügyfélszolgálatán az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu címen. Ezen fogyasztói igény - az itt írt 2 hónapos szabály alkalmazásával - legfeljebb a teljesítés időpontjától számított 2 évig érvényesíthető (elévülés). Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a SB 14 munkanapon belül díjmentesen kicseréli.
6.4 Amennyiben a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő, azt a vásárlástól való elállással (7. A vásárlástól való elállás joga) és egy új rendelés leadásával tudja a megfelelőre cserélni.
7. A vásárlástól való elállás joga
7.1 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a Vevő, a termék átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A jelenlegi COVID-19 helyzetre való tekintettel, cégünk visszavonásig, 365 naptári napig biztosítja az elállás lehetőségét. A Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján vagy egyszerűen egy az alábbi linkről letölthető elállási nyilatkozat kitöltése útján is gyakorolhatja. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárlástól való elálláshoz [pdf]
Amennyiben a fogyasztó az elállási jog gyakorlására nem a Vállalkozás által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozat egyértelmű, ha az tartalmazza az elállási nyilatkozaton túlmenően legalább a fogyasztó nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát az elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt a termékkel együtt elküldi, azaz akár a megrendelés kézhezvételétől számított 365. naptári nap végéig ezt megteszi. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.)
Az elállási szándékot a Vevőnek írásban az ugyfelszolgalat@timberland.hu e-mail címen kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé.
Az elállási nyilatkozatot a kiszállított termékkel együtt a Shoebox Kft., 2142 Nagytarcsa Nyár utca 4. címére kell elküldeni, személyes leadásra sajnos nincs lehetőség.
Fenti elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a Vevő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.
7.2 A Shoebox Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) lehetőleg eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. A termék részei a lábbeli és annak a doboza is, ezért ezeknek a sérülésmentes visszaküldése az elvárt. Az ezen kívüli csomagolás visszaküldése nem szükséges. Visszaküldés esetén kérjük a lábbeli és a doboz sérülését megakadályozó csomagolás alkalmazását.
A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben a 365 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Shoebox Kft. a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszafordítja arra a bankszámlára, amelyhez tartozó bankkártyával történt a fizetés az oldalunkon keresztül. Általában az összeg a visszafordítástól számított 2-3 munkanapon belül íródik jóvá a számlán, de a visszafordítástól már kibocsátó bank kompetenciájába tartozik, hogy mikor helyezi vissza az összeget a kártyabirtokos számlájára. Sajnos az összeg visszahelyezéséről a bankok nem szoktak sms értesítést küldeni.
A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Az elállás kapcsán ezen felül a vevőt más költség nem terheli.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
8.1 A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárálási panasz bejelentésére [pdf]
A Vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A Vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ellenben a Shoebox Kft. nem veti magát alá a Békéltető Testületi döntéseknek.
Esetleges jogvita esetén az alábbi listából választhatja ki az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületet illetve hatóságot.
Testületek listája
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.
Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.
Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.
Az online vitarendezési platformot az alábbi link segítségével érheti el.
Online vitarendezés: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.
A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
8.2 Kellékszavatosság
Cégünk a reklamációs ügyek intézését a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, ill. a Polgári Törvénykönyv Hibás Teljesítésre vonatkozó szabályainak, rendelkezéseinek betartásával végzi. Az említett rendelet értelmében panasz esetén a keletkezett hibát írásba foglaljuk, jegyzőkönyvezzük, a terméket vizsgálatra küldjük, a reklamáció jogosságának eldöntése érdekében.
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a SHOEBOX Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított tiznetkét hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a SHOEBOX Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított tizenkét hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8.3. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
8.4 Használati- és Kezelési útmutatók
A Használati- és Kezelési útmutató 2021. december 31-ig vásárolt lábbelikkel letölthető innen (2021.07.01.). A 2021. december 31. után vásárolt lábbelikhez pedig innen tölthetők le: vízálló, nem vízálló (2022.01.01.).
A Használati- és kezelési útmutató 2021. december 31-ig vásárolt ruhákhoz és kiegészítőkhöz letölthető innen (2021.07.01.). A 2021. december 31. után vásárolt ruhákhoz és kiegészítőkhöz a Használati- és kezelési útmutató elérhető innen (2022.01.01.).
A Használati- és Kezelési útmutató 2021. december 31-ig vásárolt táskákhoz letölthető innen (2021.07.01.). A 2021. december 31. után vásárolt táskákhoz a Használati- és Kezelési útmutató innen tölthető le (2022.01.01.).
9. A Webáruház biztonságos használata
9.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.
9.2 A SB nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért: § működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza, § bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon, § bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – adatvesztése § bármely szoftver nem megfelelő működése, § bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei végett.
9.3 A SB nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
9.4 A SB nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
9.5 A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.
9.6 A SB szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a SB-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
9.7 A SB szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.
9.8 A SB nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a SB érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
9.9 A SB semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.
10.1 Az Ön személyes adatainak védelme a (... Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű ada-tok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírá-soknak ( 1992. évi LXIII. törvény).
10.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.
10.3 A Vevő adatainak kezelésekor 2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény rendelkezései alapján és annak megfelelően járunk el. A részletes adatvédelmi tájékoztató az alábbi linkre kattintva érhető el: Külső adatvédelmi szabályzat és adatkezelési tájékoztató >>
10.4 Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a SB (2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.
10.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a SB végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen: Shoebox Kft., 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4. vagy dataprotection@officeshoes.hu. A részletes adatvédelmi tájékoztató az alábbi linkre kattintva érhető el: Külső adatvédelmi szabályzat és adatkezelési tájékoztató >>
11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés
11.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. (https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)
11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a ugyfelszolgalat@timberland.hu címen, illetve telefonon a +36 70 935 0000-as telefonszámon történik.
11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a SB panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.
12. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei
12.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatályba lépésével hatályát veszti az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet itt olvasható.
12.2 A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet 2022. január 1-jén lép hatályba. A jogszabály erről a hivatkozásról érhető el: https://njt.hu/jogszabaly/2021-373-20-22.3